teamjeppsson

Alla inlägg under april 2015

Av Team Jeppsson - 2 april 2015 23:00

Känner mig grym ikväll!! Har just genomgått dubbla pass på Fitness *yeahh*!! Spin 45 kl. 16.00 och sedan Step 55 kl. 18.00 Felicia hängde med på Steppen och det var superroligt att få träna tillsammans! Hoppas hon hänger med mig fler gånger - hon hänger hellre på gymmet.



 



Imorgon väntar Bodycombat :)!!


**************************************************
*******



Idag har Pinocchio fått jogga igång igen. Han var superpigg och kändes jättefin! Så skönt att det inte var något allvarligt!! Fanny har ridit Babe hela veckan och imorgon ska de få ta några språng! Pinocchio ska få gå ett markarbetespass! Bilder kommer.


Vi ska iväg och prova en ponny på kvällen och på lördag ska vi prova ponnyn, som Fanny provade förra helgen, en gång till.





 

 
 
Av Team Jeppsson - 1 april 2015 20:35


Här har ni Pinocchio!

Pinocchio tycker inte om att vila!

Pinocchio är rastlös!

Pinocchio hatar att ha ont!

Pinocchio är frisk igen!

Pinocchio är glad!


 

Av Team Jeppsson - 1 april 2015 20:14

Vad händer med min kropp?? Är det verkligen som alla runtomkring säger, att man påverkas av den ynka timmen som ställdes om till sommartid i helgen?


Jag är totalt SLUUUUT i min kropp!!! Är off på passen... min kropp sa stopp redan efter uppvärmningen på Zumba stepen i måndags....igår blev stepen inställd och ersattes av Boll/Core...worse beat ever!!!



 



Idag har jag träningsvärk....hur man nu kan få det när man bara orkar göra halva övningarna...? Ikväll är det vila...imorgon har jag bokat in mig på två pass...först Spin kl 16  och sedan step, tillsammans med Felica, kl 18. Smart??? Förmodligen inte *suck*!!


Jenny o Jag <3

 

Team Jeppsson


Välkommen till Team Jeppsson som består av Mamma Linda och Dottern Fanny. -"Hästar är vårt stora intresse. Vi är ryttare båda två men det är Fanny i Teamet som är den "Stora Stjärnan" och jag är hennes största Fan :)"!

Våra Hästar

Ceydoo "Dudde", valack -05 e; Guido(ex Gudo) - Flamingo 481.

 

Tävlar 1,20 och LB dressyr

Kommer tävlas och ridas av Fanny under 2015, med hjälp av Linda

 

Äg. Linda Jeppsson

My Little Mandy "Mandy" -10 Sto e; Guido (ex Gudo) - okänd 

 

Rids och ska tävlas av Fanny. Under utbildning.

Äg. Camilla Alexandersson

Sponsorer

   

 

         

   

Tidigare Hästar

Pinocchio "Pinnen", valack -08 kat. C. Sv.Ridponny

e; Lambourghini 1028 - Sörbys O'boy RNF 133

 

Har ridits o tävlats av Fanny i Elitserien. Utb. MsvB hopp och LA dressyr.

 

Den 22 april 2015 flyttade Pinocchio till Gällivare och sin nya ryttare Smilla.

 Äg. Jenny Gustafsson

 

Instagram

Vi finns även på Instagram som @teamjeppsson och @ffannyj

 

 

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards